Baarista kotiuduin. Olipa taas yhtä tunteiden vuoristorataa... Naurua, onnellisuutta, iloa, väsymystä, lisää naurua, humalaa, rakastumista, himoa, pettymystä, mustasukkaisuutta...

Mä oon hurja tuuliviiri mun tunteiden kanssa.

Naurua hyvien ystävien kanssa. Oltiin juhlistamassa mun ja kaverini (tiedän, kaveri ja ystävä on eri asia, mut tulis liikaa toistoa jos laittaisin koko ajan ystävä. Nämä henkilöt kyllä toivottavasti tietävät olevansa ystäviä <3) synttäreitä erään kaveripariskunnan kanssa. Juotiin viinaa, sain sellasen mahtavan tulisuihkupaukun, tanssittiin, halattiin! Ihanuutta. <3

Olin onnellinen kun huomasin, että joku kiinnostui meikäläisestä. ;) Sellaista en olekkaan tosi pitkään aikaan kokenut. Tuntui oikeesti tosi hyvältä.

Iloa, iloa, iloa, naurua, iloa!

Valomerkin aikaan oli jo hieman väsymystä havaittavissa, kun jonotti narikasta takkia. Tuli kuitenkin jonkin verran tanssittua! :) Mut tähän koneelle sitä tuli silti jumituttua. :)

Alkoholin nauttiminen aiheuttaa humalan. Se tuli todettua.

Mä rakastun sata kertaa viikossa mut tänään vaan satuin ihastumaan/rakastumaan vähän väärään kohteeseen... Kielletty hedelmä... Ei kuitenkaan mitään vakavaa, vähän vaan piristystä tähän mun arkeen monenlaisien ajatusleikkien avulla. :)

Kahdesta miehestä mä en oo päässy yli.. Toinen on joskus aiemmin mainitsemani itävaltalainen, ja toisen tapasin tänään baarissa. Mä olin hajota, niin paljon mä himoitsin sitä. ;P Mä kun tiedän mistä mä olen jäänyt paitsi. *huoh*

Pieni pettymys oli tulla yksin kotiin... Olis ollu kiva, jos joku olis tullu viereen.

Lisäksi luulin jo päässeeni eräästä toisesta exästä yli, kunnes tänään satuin näkee senkin baarissa... Ei, kyllä mä olen päässy sen yli, en vaan oo eläessäni kokenu oloani niin vaivautuneeksi, kuin tänään sen seurassa. En tienny miten päin olisin ollu, olisinko koskenu... Onnekseni todettakoon, että taisi sitä toistakin ehkä HIEMAN mietityttää. ;)

Tosi tyhmä postaus, mut tältä minusta oikeesti tänään tuntui.

Aivan mahtavat synttärijuhlat! ..ja aamulla puolen päivän aikaan alkaa valumaan sukulaisia kylään... Kyllä mä klaaraan, oon mä pahemmistakin asioista selvinnyt darrassa. ;)