Oon ollu pitkän aikaa sellasessa ns.suvantovaiheessa (vaikka en kyl itseasiassa vissii ees tiedä, mitä toi tarkottaa...). Kerran kirjotin järjettömän pitkän tarinan tänne, ja sit ku yritin tallentaa, ni koko kirjotus katosi. Sitten paloi hihat, ja oon nyt odotellu uutta sopivaa kirjoitusintoa. Joka tuli ilmeisesti nyt...?

Mistä aloittaisin....

Noo, saman ukon kanssa vielä...  Mun piti lähtee jo joulun jälkeen kävelemään tästä parisuhteesta, mutta tässä mä vielä vaan oon... Tiedän, että mulla olis todella paljon parempi olla yksin, mut mä oon vaan jämähtänyt tähän.

Onneksi mun elämään kuuluu hyvääkin!!! Päätin lähteä syksyllä 2008 vuodeksi vaihto-opiskelemaan Itävaltaan. Ja nyt kaikki skeptikot ovat siellä että "hmm, se sen exähän asui siellä, menee varmaan vonkaamaan sitä...", mut enpäs menekkään! :P Mä vaan yksinkertaisesti rakastuin siihen maahan, niihin vuoriin ja kaikkeen!!!! <3 Äitinihän oli heti ensimmäisenä, että enhän mä nyt vaan sen ukon takia sinne mene. Juu, mulla oli vaikeuksia päästä siitä yli, mutta nyt mä oon vihdoinkin onnistunut siinä! Nyt en vaan millään jaksais odottaa, että aika koittaa! Hakeminenkin on vasta vuoden päästä, mutta mä oon jo miettiny, että miten mun pienet karvakorvat pärjää lentokoneessa, ja miten mä saan mun kävelysauvat mahtumaan matkalaukkuun!!! :D Nii, no rahtinahan ne sauvat tietty menee.... ..mut eipä nyt silloo miettimishetkellä tullu mieleen!!! :D

Mieheni ei ollu ihan noin innostunu mun ilmoituksesta. Se on niin saakelin vanhanaikainen, että joku kaukosuhde ei tuu kuuloonkaan!! Tosin, jos se ilmottais lähtevänsä johonkin ulkomaille pidemmäksi aikaa, ja mä en kestäis olla ilman sitä, ni mä luonnollisesti lähtisin mukaan! Mut tollanen ei ukon mielestä varmaan tuu kuuloonkaan! Eihän hän nyt voi hyvänen aika jättää tuttuja kotinurkkiaan! Herranjestas!

Paistaako mun katkeruus kenties jotenkin läpi? ;)

Oonhan mä alottanu tässä uuden harrastuksenkin; Postcrossingin. En nyt jaksa siitä sen enempää selostaa, mutta ideana on postikorttien lähettäminen sattumalta saatuihin osoitteisiin ympäri maailmaa. Joku joskus kysyi, että onko tää joku sellanen ketjukirjesysteemi, mut ei ole. Mitään velvotteita ei oo lähettää kenellekkään yhtikäs mitään. Mutta korttien saamisen edellytyksenä on se, että itse laittaa jollekin kortin. Mut lukekaa lisää tuolta sivuilta jos kiinnostuitte. ;) Tästä tuli ihme tv-shop -mainos. :D

Töissä olen edelleen samassa puljussa, ja opiskelenkin edelleen. Töitä sais kyl painaa enemmmän ku jaksaa tehdä! Viime kuussa ei ollu ku n.90tuntia... Sen lisäksi pitkiä päiviä koulussa, ni saa kyl tehdä ihan rutosti! Ja palkka on täysin naurettava työmäärään nähden...!

Mietin itseasiassa tossa vähän aikaa takaperin, että menisin johonkin kauppaan töihin, koska siellä on käsittääkseni huomattavasti paremmat lisät kuin meillä. No, ennen kesää en voi nyt vaihtaa, ku mulle on ilmeisesti kesäpaikka jo valittuna. Saatiin siis itsekin vaikuttaa valintaan, mut vielä en tiedä mihin minut kesäksi heitetään. No, sitte eräs työntekijä sanoi jäävänsä syksyllä vuorotteluvapaalle, että olisinko kiinnostunu tekemään sen vuoroja mahdollisimman paljon. No, menin sitte alustavasti lupautumaan, eli nyt sit en periaatteessa voi ennen talvea vaihtaa firmaa...! Hyvä minä. ;) No, onneksi mä tykkään tästä työstä ihan älyttömästi, ni ei niiiiin paljoo ota kaaliin toi alipalkkaus. (Ihan TES:in mukainen palkka mulla on, mut ku on kioskityöläisillä hieman erilainen kuin kaupalla...)

Siinä kai kaikki tärkeimmät. Mulle ei oo oikeesti viimiseen vuoteen tapahtunu yhtään mitään, ni ei oo oikee mitää kerrottavaa...

Kävin tossa kyllä siskolikan kanssa Tallinnassa, ja nyt ei olla suunnilleen puheväleissä. :D Siitä voisinkin ensi kerralla kertoa jos muistan. :D Ja jos en muista, ni ihanainen anonyymi kommentoija, anna mulle potku persuksille. ;) Sun kommenteista tääkin innostus lähti. :)

On kyl ollu suunnatonta lukijoiden laiminlyömistä tämä kirjoittamattomuus, pahoitteluni siitä... :( Koitan ottaa nyt taas itseäni niskasta kiinni. :) Jospa toi kevätaurinko antais mulle jotain kaivattua virettä.

IHANAA PÄÄSIÄISTÄ!!!!!!!