Mä olen vapaa! Viime perjantaina teimme sitten pesäeron. (Tai siis minä tein..) *huokaisee* Näin kauan siihen meni. Mä en ole enää tilivelvollinen kenellekkään! Mä voin tulla ja mennä miten haluan! Mä voin sopia työvuoroja miten haluan! Mä en oo oikeesti ollu lähes vuoteen näin onnellinen!

Ollaan exän kanssa ymmärtääkseni kuitenkin ihan väleissä vielä. Ollaan laitettu jotain viestiä puolin ja toisin, eli ei nyt ainakaan tunnu miltään sodalta mun mielestä. :) Mutta nyt mä olen omassa kodissa mun omien rakkaiden lemmikkien kanssa mun omilla säännöillä! <3

Vähän pelkäsin, että toivottavasti en ole menettänyt kaikkia ystäviä, mutta tänään sain siitäkin jo kolmelta ystävältä vastauksen. En ole. :)

Kiitos ihana ystäväni Mari, kun soitit ja kysyit, onko minulla kaikki hyvin. <3 Se merkitsi mulle oikeesti tosi paljon. Mut mulla on kerrankin kaikki hyvin, paremmin kuin pitkään piiiiitkään aikaan.

Kiitos Terhi, kun raahasit minut kotoonta ihmisten ilmoille! Raitis ilma tekee hyvää! Mä oon varmaan maailman vaikein ihminen repiä kotoonta pois (mun äidin jälkeen)! Mutta sitten kun minut saa täältä pois, tuntuu kuin saisin ainakin 50% elinvoimaa lisää.

Ja viimeisenä, mutta ei vähäisimpänä, kiitos Paula. Sitä ei vaan osaa sanoa ääneen, kuinka tärkeä oot. Oot ollu niin korvaamaton monta kertaa. Onneksi sä kyllä taidat tietää sen. <3

Mulla on paha tapa aina rakastua liikaa. Oon valmis luopumaan toisen ihmisen vuoksi ihan kaikesta! Jopa oikeudesta omaan elämääni! Se on typerää, mutta siinä vaiheessa kun huomaan niin käyneen, on jo liian myöhäistä parisuhteen kannalta, ja sitten se suhde oikeastaan lähteekin menemään (onneksi?) päin persettä. Mulla ei oo tapana katua mitään, mutta toi on sellanen asia mitä voisin sanoa katuvani. Ku mä aina vielä menen siihen samaan lankaan uudestaan...

On mulle muuten käyny ton eron lisäksi muitakin kivoja asioita! :) Ostin uuden kannettavan tietokoneen! Ei tarvi enää menettää hermoja sen vanhan paskan rottelon kanssa.

Sen lisäksi... TATTADADAA (=fanfaarit) Mä aloitin eilen autokoulun!!!!!!! Beware of the mad driver! ;)

Kävelin eilen autokouluun sisään, ku ajattelin että sittenhän sinne on ilmottauduttu, alkoi kurssi sitten milloin alkoi. No, johan minä jo siitä ilmoittautumisesta vajaan tunnin päästä istuin ensimmäisellä teoriatunnilla! :D Nopeeta toimintaa aina mulla. :) No, joskohan ensi viikolla pääsis törttöilee tonne liikenteeseen..? :D

Oon myös löytäny uuden ihmisen. En romanttisessa mielessä, enkä seksuaalisessa mielessä, mutta silleen... öö... ...kivassa mielessä. :) ...Mutta se on vielä salaisuus. ;) Ollaan tunnettu sen kanssa jo useita vuosia, mut ei olla oikeestaan oltu sen kummemmissa väleissä. No tossa joku pari viikkoa sitte oltiin samassa tapahtumassa ja se osoitti kiinnostuksen merkkejä meikäläistä kohtaan. No, mä tykkään ihastumisesta, ja niin myös taisi käydä... Ollaan nyt käyty pariin otteeseen kahvilla ja juteltu. Mukava tyyppi ja mä viihdyn sen seurassa. Onneksi se nyt lähti jo näin kärkeen viikoksi reissuun, ni mä ehdin vähän koota ajatuksia tosta erosta, ja muutenkin... En kyl haluu mitään suhdetta nyt tähän.. Pakko olis olla jonkun aikaa yksin. Mut se kyl vaikuttaa sellaiselta että itsekin haluaa edetä hitaasti ja katsella mihin homma etenee. Hauska setä. :) En haluu hehkuttaa tota juttua just tän tuoreen eron takii, mut pakko sekin nyt oli mainita tähän, kun on kuitenkin osasyy mun hyvään oloon.

Kaiken tämän lisäksi oon pudottanu 14.6. jälkeen 10kg. :) Jokainen pudotettu kilo on kotiin päin! Kymmenen takana, kaksikymmentä edessä. Mut nyt mä uskon, että mä pystyn siihen! :)

Ei hitto että ihminen voi olla tyytyväinen oloonsa! :) Ja ihanaa, että mulla oli kerrankin jotain hyvääkin kerrottavaa. Tätä tulikin nyt sitte kertarysäyksellä parin vuoden edestä. :)

Ihanaa loppukesää kaikille!

P.S. Pyörän kanssa meni kaikki hyvin. :) Vakuutus korvasi omavastuuta lukuunottamatta kaiken. :) Tilasin uuden samanlaisen pyörän tilalle.