Mulla on niiin ikävä sitä aikaa, kun just muutti kotoonta pois omaan kämppään ja oli just täyttäny 18.

Olin tänää ystäväni kanssa pyöräilemässä, ja sille vaan tokaisin, että olispas vielä vuosi 2000-2001... Ja nyt oon sitte tosissani miettiny asiaa, ja tullu entistä vakuuttuneemmaksi, että pakko saada villit sinkkuvuodet takasin!!!!

Olin 18-kesäisenä n.30kg pienempi. Silloin tuntu, että "voi vide ku noi idiootit jaksaa roikkuu", mut mä taisin silloo olla oikeesti ihan mageen näkönen beibe. :D Ja ku en oo oikee koskaa osannu pitää itteäni mitenkään hyvännäköisenä... Enkä tajuu, miksi en. ...ehkä siksi ku kukaa ei oo koskaan sanonu mulle niin...

Mä en todellakaan oo tällä hetkellä tyytyväinen itteeni, enkä elämääni. Ja tässä mä vaan mätänen! Olis ihan mahdollista saada se elämä takasin, ku vaan ottaisin! Siksi kai noi tollaset ajatukset tuleekin pintaan, ku nyt on niin paskaa.