Mamalta tuli tällänen huomionosoitus. :) Kiitos siitä, olet rakas. :)

840156.jpg

Asiasta kukkaruukkuun. Mietin tossa tänään, että hitto, mulle on sattunu viimeisen kahden kuukauden aikana enemmän kuin kahden vuoden suhteessa! :) On ajokorttia tulossa, otin huulikorun, oon keventyny.... Oon kuin uusi tyttö. :)

Värjäsin tossa muutes taannoin tukkaa... Opin kolme asiaa.

  1. Ole huolellinen
  2. Ole huolellinen
  3. Ole ERITTÄIN huolellinen

Mulla tosiaan on joskus tapana värjätä tukka kaksiväriseksi; päältä punaiseksi ja alta mustaksi. No, käytän aina kumpaakin väriä puoli purkkia kerrallaan. Teen ne väriseokset aina erilliseen purkkiin, ku valmista seosta ei saa säilyttää.

Aloin sitte sotkemaan. Ensin toiseen pulloon mustasta väristä ne kehiteaineet, sitte punaisesta väristä sama juttu toiseen pulloon. Sen jälkeen punaisesta tuubista väriaineet toiseen pulloon, ja sitte mustasta tuubista toiseen pulloon. Tai siis niinhän mä luulin. :D Töräytin sitte ne mustat väriaineet sinne samaan niiden punaisten kanssa! Ja minä kun olen pihi, ni päätin laittaa väriseoksen päähän, kävi miten kävi. Levitin sitä seosta sekä tonne niskaan, että etutukkaan, ja päällishiuksille tein uuden punaisen seoksen.

Ja uskokaa tai älkään, näistä tuli aivan sairaan hyvät!!! :) Onni onnettomuudessa. Olis nimittäin voinu vaikka lähtee tukka päästä... Hokasin nimittäin vasta seuraavana päivänä, että siinä mustapunaisessa seoksessa oli puoli annosta vain sitä kehitettä, ja tuplasti väriä! Hups. :D Yritän olla huolellisempi ensi kerralla. :)

...joo joo, tiedän! :D

Nyt vois sitte taas vaikka rakastuu. :) Rakastuminen on kivaa. :) Mitään seurustelujuttua en kyl ala (tai siis niinhän mä nyt väitän), mut sellanen ihastus + seksi olis ihan kivaa. *hihittää*

Ihanat illanjatkot rakkaat blogilaiset! Huomenna varmaankin taas varmaan lisää jotain aivoituksiani. ;)