Mä menen tänään äipän kanssa ostoksille!!! Mennään kaivamaan kiven alta mulle sopivat vaatteet lakkiaisiin! Ja mikä parasta, kuten otsikkokin kertoi, MAMMA BETALAR!! :D

Jospa mä tällä kerralla heti osaisin avata kaupassa myyjälle suuni, ja kysyä suoraan, onko minun kokoiselle tuuma-haaralle koko puljussa edes olemassa sopivia vaatteita, etten tuskastu ensimmäisessä kaupassa, kun koko ajan täytyy kantaa sovituskoppiin isompaa vaatetta ja todeta, että edes 46 ei mahdu... :( Mä en ole edes 50kiloisena pitänyt itseäni pienenä, mutta en mä osannut kuvitellakkaan olevani näin iso, ennenkuin silloin edellisellä vaatekauppareissulla äipän kanssa.

Mun serkku kävi eilen illalla yllätysvierailulla. Sitä henkilöä näkee maksimissaan kerran vuodessa, kun se ajaa ulkomailla rekkaa. Voi luoja, että se mies oli paskainen!!! Siitä kielii jo se, kun se oli käyny ostamassa kaupassa kepakoita, ja ne syötyään se pyyhki niitä puukeppejä housuihinsa. Ette varmaan ihmettele, jos kerron, että istuttiin koko aika keittiössä eikä sohvalla. :D

Pitäisi tästä alkaa pikkuhiljaa valua suihkuun päin, ku se mun lompakko pääsee ihan pian töistä. En siis tällä kertaa puhu miehestäni. :D Kiva kinkata kaupasta toiseen tällä kipeällä jalalla. Laitoin kullalle eilen viestin, että toisi kainalosauvani hänen luotaan (kun siis asumme edelleen teoriassa eri osoitteissa), mutta eihän se mitään muistanu... Ja vettäkin sataa... Saa nähdä monennessako kaupassa mulla palaa käämi, ku en muutenkaan oikein noissa kaupassa ravaamisista tykkää.

edit: Oikolukiessani aika vähän repesin ku luin serkkuni ostaneen kepakoita. :D Tuli ekana mieleen se Pelle Hermannin kepakko. *nauraa* Mut siis serkkupoika osti jauhelihakepakoita.

edit: Joo, ei se auta, vaikka laittaa jauheliha-sanan tohon eteen. Kepakko-sana naurattaa edelleen. :D