Kultani yllätti minut positiivisesti, ja oli kuvannut lauantain ralleissa pelkkiä autoja. Tai siis korjaan, yhdessä välissä on minuutin verran sen jalkoja ja maata, kun ilmeisesti paarmaa huitoessaan oli laittanut kameran päälle. Tuolle miehelle mä antaisin minkä vaan tärkeän tilaisuuden kuvattavaksi. Se meinaan kuvasi silloin mun ylppäreitäkin lakituksen päälle... :D Tartteeko joku kuvaajaa? ;)

Lauantai meni siellä toisella ärrällä ihan hyvin. Ihan turhaan jännitin. Se oli paljon suurempi kioski, kuin tämä mun vakkari-kiska, ja oli ihanaa, kun koko ajan ei törmäilly johonkin. Toisaalta kuitenkin oli tosi orpoa, kun en nähnyt ihan joka paikkaan. "Jospa siellä hyllyjen välissä onkin joku...?" Loppujen lopuksi oli sitten eilen ihan kiva palata siihen mun "omaan" perseenreijän kokoiseen kioskiin törmäilemään kaiken maailman laatikoihin ym. :)

Ainiin! Kävin tänään paikkakuntani ammattikorkeakoulun sivuilla, ja TADAA!!! Meikäläisen nimi luki siellä hyväksyttyjen listalla!!!!!!! Eli toisin sanottuna, mä alotan nyt sitten syksyllä liiketaloudessa lukemaan itseäni tradenomiksi! Kyllä mä nyt sen melkein tiesin, että pääsen, mut en kuitenkaan uskaltanu pitää ihan varmana. Nyt on sitten ainakin seuraavaksi 3,5vuodeksi tekemistä.

Tjaa, mitähän vielä... :)

Ystävälläni on pari blogia. Toinen on julkinen ja toiseen hän kirjoittaa anonyymisti. Miten kommentoin hänen blogeja paljastamatta häntä tai itseäni? Tuli vaan tänään mieleen, kun kommentoin kirjoituksia... On mulla kanssa ongelmat. :D

Juttu pomppii aiheesta toiseen, mutta pakko vaan sanoa kaikki sitä mukaa kun tulee mieleen. Ja jos se jotakuta häiritsee, ni painukoon hittoon täältä sitten lukemasta. :D (Luin sellaista "hälläväliä" -blogia, ja asenne tarttui. :D )