Mulla on kuuuuuuuma!! Tälläkin kertaa taas tuli vedettyä parinkymmenen kilometrin lenkki. Tosin nyt ei tehty ihan niin rankkaa pyrähdystä kuin viime kerralla. Nyt ajeltiin melkoisen tasaista maastoa, ettei ollut niin hirveesti ylämäkiä. Naamakin tuli vasta kaverin kodin läheisessä ylämäessä punaiseksi. ...ja väitän ettei ihan äkkiä palaudu vaaleaksi... :D Kamala, mä kuulostan ihan into-sporttiselta, vaikka todellisuudessa oon tällänen pieni, pyöreä hapan korppu. En siis hapankorppu, vaan hapan korppu.

Mun pitäisi tälläkin hetkellä tehdä kutsukortteja lakkiaisiin, mut... Kohta pahoin pelkään, että ne ei enää postitse kerkeä... :D Sit meitä on juhlissa vain mä, kulta ja äippä. :D Pääsispähän ainakin halvemmalla... Mä oon nyt tähän mennessä saanu jopa lakin hankittua, mut en mitään muuta. *nostaa peukut pystyyn*

Painun taas johonkin. :) Tänää illalla olis kaverin kynttiläkutsut, mut en taida päästä... :( Olis ollu ihan kiva mennä ensimmistä kertaa elämässään sellasille tuhlaamaan olemattomia rahoja. ;)