Pienen tauon jälkeen olen täällä taas. :)

Oltiin pitkä viikonloppu kullan kanssa mökillä. Oli aivan ihanaa, kun aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta, ja ilma oli tyyni. Tällä kertaa kulta poltti itsensä, ja minuun ei tullut yhtään uutta rajaa. Höh... Pelattiin krokettia jossa mä aina häviän niinkuin tälläkin kertaa. Muuten se on ihan mukava seurapeli, mut en tiiä mitä se sana 'seura' siinä tekee, sillä kulta ja sen veli oli kierroksen minuu edellä... Tai ehkä se sana sai näin mun myötä täysin uuden merkityksen, eli 'seuraa-peli', ku mä oon niin paljon aina jäljessä.;) Makkaraa ja pihviäkin meni ihan hyvin viikonlopun aikana. Eipä me oikeestaan muuta siellä koskaan syödäkkään... Se on niin helppoa, ku pistää vaan grilliin tulet. :) Nii joo ja noiden lisäksi saatiin vielä mahtavaa kuvamateriaalia mökiltä, ku meillä oli videokamera mukana. :D Kyllä se on mukavaa katsella kun känniääliöt pelaa kymmenen jälkeen pilkkopimeässä krokettia......

Kuvamateriaalista tuli mieleeni kun kultani taannoinen reissu American Car Showhun... Tai pikemminkin sieltä otetut kuvat... Kertokaas nyt te, armaat bloggaajat, onko seuraava kuva otettu autosta vai tytöstä?:D


79827.jpg



Itse tulin siihen tulokseen, että jos kuva olisi otettu autosta, kuva olisi todennäköisesti vaakasuorassa... ;)

Nyt lähden taas pyöräilemään. :) Palaillaan myöhemmin. :)