Jei, vittu mulla ei oo ikinä rahaa ostaa tolle mun opettajalle niin monia pullakahveja kuin se ansaitsisi..! Pääsin liikenteessätörttöilleiden tilastoihin! Risteyksessä sammui kaksi kertaa auto! KAKSI KERTAA SAMASSA RISTEYKSESSÄ!!!! Noloo!!!! Ja risteyksen jälkeen kolme autoa ohitti... Teki mieli vilkuttaa niille, jos siinä hässäkässä olisin uskaltanu ottaa kädet irti ratista! :D Muuten meni ajotunti hyvin. Jarrua en uskalla painaa (siinä pelossa että auto sammuu... Joka nyt nähtiin, että onnistuu hyvin ilman jarruakin! :D), mutta kaarteet ja vaihteiden vaihdot menee hyvin. :) Äsken sain ajaa jopa 60km/h ja käyttää nelosvaihdetta! Vähä oon tommimäkinen. :D Varokaa vaan, mulla on vielä toinen ajotunti tossa kolmen maissa!Silloin mennään kuulemma ajamaan jopa 80km/h! En uskalla mennä autokouluun!!!!!!! Tavoite olis, että silloin en sammuta autoa. Ainakaan siinä kasikympin vauhdissa. *repee*

Edit klo 16.05

Auto sammui vain kerran!! Jesh! :) Ja olin niin tohkeissani siitä, että en ees muista missä tilanteessa se tapahtu. :) Mut se opettaja kehui äsken, että olen kolmanteen ajotuntiin nähden edistyksellinen kuljettaja. TADAA!!! Repikää siitä parkkipaikka-ajelijat! :D

Ajettiin vähän matkaa 80km/h ja seuraavalla ajotunnilla jatketaan samoilla nopeuksilla. :) Vähän tuli vasen takareisi kipeeksi ku jännitti. ;)

Hauskaa perjantai-iltaa ihmiset! :)