Niinkuin Ismo Alanko laulaa...

Se siitä tradenomi-hehkutuksesta! Arvatkaas mitä kultu sanoi siihen kun kerroin pääseväni kouluun??? EI MITÄÄN!!! EI YHTIKÄS MITÄÄN!!!!! Sitte ku se vähän aikaa oli katsellut seiniä, kysyin siltä, että eikö se nyt voi olla yhtään iloinen siitä, että pääsin ensimmäisellä yrittämällä juuri siihen kouluun kuin halusin, ni herra vastasi että "en tiiä"!!!! SIIS VOI *PIIP*!!!!! Ette voi kuvitella miltä tuntuu, kun ei saa tukea juuri siltä ainoalta ihmiseltä jolta sitä kaipaisi! Tämän ns.keskustelumme jälkeen se painui tupakalle, ja pyysin sen polttamaan varmuuden vuoksi kaksi tupakkaa, ja miettimään. Esitin myös toiveeni siitä, että takasin tullessaan sanoisi mulle olevansa edes mun puolesta iloinen asiasta. No, hänpä tuli pihalta sisään, kävi pesemässä hampaat ja painui saman tien nukkumaan! Sanomatta edelleenkään mitään!!!!! Tänään ukosta ei ole kuulunut mitään muuta kuin vastaus hyvien huomenten toivotus tekstiviestiini. "Huomenta vaan". Siinä kaikki.

Kultani on hieman vanhanaikainen... Tai mikä lie... Mut sen mielestä vissiinkin työelämässä olo on kaikki kaikessa. Hyvä toimeentulokin on sille tärkeetä. Mut eikö se hyvä mies tajua, että minä en pelkillä keskeytetyillä tutkinnoilla ja ylioppilaslakilla saa mitään sellaista työtä, jolla löisin leiville hyvin! Tämä koulu tuo mun unelmatyötä sekä mahdollisuutta toimia tulevaisuudessa yksityisyrittäjänä huomattavasti lähemmäs minuu. En mä muutaman kuukauden kioskityön jälkeen ole kykenevä pyörittämään omaa yritystä! Ja sitten kun toinen ei anna mitään arvoa mun toiveelle.... VITTU!!! Mä olen valmis elämään vielä kolme-neljä vuotta tiukilla, jos se on hinta siitä, ettei mun tarvitse tulevaisuudessa joka päivä narista, kuinka paskaa mun lumitöiden teko tai mansikanpoimijan työ on! (Kaikki kunnia kuitenkin myös niiden töiden tekijöille. :) )

Saa nähdä, meinaako mun kulta osoittaa mieltään mun opiskelua vastaan koko sen 3,5vuotta, joka menee minimissään sen tutkinnon suorittamiseen...! Tosin minä en sitä tilannetta meinaa kyllä niin kauaa katsella.

Mulle on tärkeintä, että toinen on onnellinen, teki sitten mitä tahansa työkseen tai ei tehnyt. Kunhan on vain itse tyytyväinen. Nyt tuntuu sitten todella paskalta, kun toinen ajattelee vain rahaa rahaa rahaa!

Kultaseni, vaikket tätä luekkaan (ainakaan toivottavasti!!! :D), koita ymmärtää, että mä en ole sun unelmien prinsessa, enkä tule ikinä olemaankaan. Mulla on oma tahtoni, ja vaikka sinua kuinka rakastan, rakastan kuitenkin itseäni vielä enemmän (niinkuin Samantha sanoi Sinkkuelämässä sille pomolleen kun jätti sen.).

Mä en ole jättämässä kultaa, mutta en myöskään koulua! Mä en saanut lakkia samaan aikaan kuin muut ikäiseni, enkä sen vuoksi sitten päässyt korkeakouluunkaan, joten nyt kun se tilanne tarjoutuu, ni en todellakaan jätä sitä käyttämättä!!!

*piip* *piip* *piip*

No, jotain hyvää tässäkin päivässä. Paikkakunnallani järjestetään verenluovutus, ja meinaan äipän kanssa käydä luovuttamassa. Vaikka olenkin yleistä ARh+ -verityyppiä, haluan kantaa korteni kekoon sen puolesta, että jos joku vertani tarvitsee, niin hän sitä saakoon. Olen itseasiassa tehnyt myös elintenluovutustestamentin, ja suosittelen, että kaikki muutkin tekisivät. Minä en enää kuolemani jälkeen tarvitse maksaani tai verkkokalvoani, joten miksi en luovuttaisi sitä sellaiselle, jota sitä kuolemani jälkeen tarvitsee. Ja enpä haluaisi itse olla jonottamassa esim.maksaa........!

Kyllä on masentavaa..... Mun verenluovutus-hehkutuskin meni ihan reisille, kun kävin miettimään, että jonkun elämä saattaa tosiaan olla mun verestä tai maksasta kiinni!

Nyt täytyy kyllä painua pesulle, haisen nimittäin työpäivän päätteeksi niiiiiin pahalle, että ette voi edes kuvitella. Tai no... Haistakaapa jonkun miehen työkenkiä, joka on työskennellyt kuumissa olosuhteissa koko päivän jaloillaan. Mä haisen tasan tarkkaan sille! :D *yrjöää*

Palaillaan taas! Oikein aurinkoista päivän jatkoa kaikille!

P.S. Minustahan tulee tradenomi!!!!!